
Täällä voit tehdä reklamaation tuotteista. Prosessin helpottamiseksi pyydämme sinua täyttämään kaikki alla olevat tiedot.
Seuraavat seikat on tärkeää ottaa huomioon tehdessäsi reklamaatiota ja palautusta. Tuotteiden tulee olla hyvin pakattuja vahingoittumattomiin alkuperäispakkauksiinsa ja hyvin käärittyjä (mieluiten alkuperäiseen pakkausmateriaaliin, jos se on käyttökelpoisessa kunnossa). Asiakas on vastuussa tuotteiden palauttamisesta vahingoittumattomassa kunnossa DäckLine Sverige AB:lle, joten jos tuotteet lähetetään rahtina, varmista niiden olevan erittäin hyvin pakattuja. Mahdollisissa riitatapauksissa noudatetaan Ruotsin kuluttajariitalautakunnan päätöstä. Palautukset tulee lähettää palautusosoitteeseemme. Kun palautat tuotteen oston peruuntumisen vuoksi, olet asiakkaana vastuussa toimituskuluista (ks. ehdot).
Asiakkaana et voi palauttaa tuotteita ilman DäckLine Sverige AB:n lupaa – odota sen sijaan sähköpostivastausta, jossa annetaan lisäohjeita alla olevan lomakkeen lähettämisen jälkeen.
Pidemmät vastausajat reklamaatioissa
Haluamme ilmoittaa reklamaation tehneille, että vastausaika on tällä hetkellä enintään 1-2 päivää.
Oletko eksynyt rengas- ja vanneviidakkoon? Asiantuntijamme auttavat mielellään! Soita 09 3158 5327
Svea Webpayn avulla voit maksaa ostoksesi osissa ja suorittaa maksun omaan tahtiisi tilin kautta. Korko veloitetaan sovellettavien ehtojen mukaisesti, ja näet osamaksun täydelliset ehdot kassalla ennen ostoksen tekemistä.
Juuri nyt käynnissä olevat kampanjat:
Tätä tuotetta ei voi tilata tällä hetkellä. Anna sähköpostiosoitteesi ja lähetämme sinulle viestin, kun se tulee saataville. Voit sitten valita, tilaatko sen vai et.