Reklamaatiot ja palautukset

Täällä voit tehdä reklamaation tuotteista. Prosessin helpottamiseksi pyydämme sinua täyttämään kaikki alla olevat tiedot.

Seuraavat seikat on tärkeää ottaa huomioon tehdessäsi reklamaatiota ja palautusta. Tuotteiden tulee olla hyvin pakattuja vahingoittumattomiin alkuperäispakkauksiinsa ja hyvin käärittyjä (mieluiten alkuperäiseen pakkausmateriaaliin, jos se on käyttökelpoisessa kunnossa). Asiakas on vastuussa tuotteiden palauttamisesta vahingoittumattomassa kunnossa DäckLine Sverige AB:lle, joten jos tuotteet lähetetään rahtina, varmista niiden olevan erittäin hyvin pakattuja. Mahdollisissa riitatapauksissa noudatetaan Ruotsin kuluttajariitalautakunnan päätöstä. Palautukset tulee lähettää palautusosoitteeseemme. Kun palautat tuotteen oston peruuntumisen vuoksi, olet asiakkaana vastuussa toimituskuluista (ks. ehdot).

Asiakkaana et voi palauttaa tuotteita ilman DäckLine Sverige AB:n lupaa – odota sen sijaan sähköpostivastausta, jossa annetaan lisäohjeita alla olevan lomakkeen lähettämisen jälkeen.

Pidemmät vastausajat reklamaatioissa
Haluamme ilmoittaa reklamaation tehneille, että vastausaika on tällä hetkellä enintään 1-2 päivää.

Googlen arvostelut
Köpte 21 tummare Imaz FF499med Continental Sport Contact till min BMW 750 Li 2018. Dom... - Robert Simonsson
Edit: Ett år senare, kom denna gången hem med en uppsättning Imaz FF533 Titanium 19”.... - Joakim Wasseng
Fruktansvärt bra service! Stort tack till alla där men speciellt Momme som gick steget längre... - Eddie Andersson

Oletko eksynyt rengas- ja vanneviidakkoon? Asiantuntijamme auttavat mielellään! Soita 09 3158 5327

© 2025 Däckline Sverige AB. All Rights Reserved. 5568238736