Täällä voit tehdä reklamaation tuotteista. Prosessin helpottamiseksi pyydämme sinua täyttämään kaikki alla olevat tiedot.
Seuraavat seikat on tärkeää ottaa huomioon reklamaatiota ja palautusta tehtäessä. Tuotteiden tulee olla pakattu huolellisesti vahingoittumattomiin alkuperäispakkauksiin ja kääritty hyvin (mieluiten alkuperäisiin pakkausmateriaaleihin, jos ne ovat käyttökelpoisessa kunnossa). Asiakas on vastuussa siitä, että tavarat palautetaan vahingoittumattomina DäckLine Sverige AB:lle, joten varmista tavaroiden olevan hyvin pakattuja, jos ne lähetetään rahtina. Riitatapauksissa noudatetaan Ruotsin kuluttajariitalautakunnan päätöksiä. Palautukset on lähetettävä palautusosoitteeseemme. Kun palautat tuotteen kaupan peruutuksen vuoksi, olet asiakkaana vastuussa toimituskuluista (katso ehdot).
Asiakkaana et voi palauttaa tuotteita ilman DäckLine Sverige AB:n lupaa – odota sen sijaan sähköpostivastausta, jossa annetaan lisäohjeita alla olevan lomakkeen lähettämisen jälkeen.
Pidemmät vastausajat reklamaatioissa
Haluamme ilmoittaa reklamaation tehneille, että vastausaika on tällä hetkellä enintään 10 päivää.
Oletko eksynyt rengas- ja vanneviidakkoon? Asiantuntijamme auttavat mielellään! Soita 09 3158 5327
Svea Webpayn avulla voit maksaa ostoksesi osissa ja suorittaa maksun omaan tahtiisi tilin kautta. Korko veloitetaan sovellettavien ehtojen mukaisesti, ja näet osamaksun täydelliset ehdot kassalla ennen ostoksen tekemistä.
Juuri nyt käynnissä olevat kampanjat:
Tätä tuotetta ei voi tilata tällä hetkellä. Anna sähköpostiosoitteesi ja lähetämme sinulle viestin, kun se tulee saataville. Voit sitten valita, tilaatko sen vai et.